EEN PRIJSOFFERTE AANVRAGEN
Assurance

DE MYPROTECT GARANTIE

Pour chaque indépendant mis en ligne sur notre réseau, nous vérifions son enregistrement à la Banque-Carrefour des Entreprise, sa souscription à une assurance Responsabilité-Civile Professionnelle et ses Conditions Générales de Vente.

Chaque indépendant a passé un entretien individuel avec notre fondateur et nous vous donnons accès à l’historique de sa notoriété par le biais des témoignages.

De getuigenissen zijn gecertificeerd; een getuigenis kan alleen worden gegeven na een daadwerkelijke dienst.

Om u de beste gebruikerservaring te bieden, beschermt Myspecialist uw geld en uw diensten met de MYPROTECT-garantie.

Uw geld is beschermd totdat de diensten volledig zijn geleverd.

U zult in contact worden gebracht met een betrouwbare en erkende dienstverlener.

Un helpdesk suivra votre demande avant, pendant et après les travaux.

Bovendien verbindt Myspecialist.be zich ertoe de gebruiker volledig terug te betalen onder de volgende cumulatieve voorwaarden :

De gebruiker heeft een aanvraag voor een offerte via het platform geregistreerd

De gebruiker heeft de offerte van de dienstverlener via het platform ontvangen. Een offerte die vanaf het platform wordt verzonden, wordt aangeduid met :

  • het emailadres van de offerte is help@myspecialist.be
  • l'existence d'un bouton de validation du devis qui renvoie vers la plateforme
  • l'invitation à consigner le montant total du devis sur le compte de consignation de Myspecialist.be

De gebruiker heeft de offerte van de dienstverlener aanvaard

Seules les prestations décrites dans le devis sont protégées. De nouvelles prestations peuvent toutefois être évaluées et ajoutées au devis moyennant la signature des 2 parties sur le devis.

Sur demande de Myspecialist.be, l’utilisateur fournira les documents nécessaires pour clarifier l’opération (devis, reçus, quittances, correspondances, …) et accordera au prestataire de services un délai supplémentaire pour livrer la prestation conforme au descriptif repris dans le devis.

Binnen 1 tot 10 dagen na de datum van levering van de dienst dient de MYSPECIALIST gebruiker een beschrijving van het leveringsgebrek te verstrekken, alsmede foto’s die de situatie voor aanvang van de dienst en na levering beschrijven.

De gebruiker draagt zijn vorderingen op de dienstverlener met betrekking tot de betwiste aankoop schriftelijk over aan Myspecialist.be

Elke gebruiker kan de garantie slechts drie keer gebruiken.

Myspecialist.be heeft het recht een gebruiker uit te sluiten indien hij/zij oneigenlijk gebruik maakt van de garantie van MYPROTECT.


WORDT GRATIS MYSPECIALIST VIP LID


Moet je iets repareren?

Als lid van MYSPECIALIST VIP, kun je profiteren van gratis interventies en vele andere voordelen!

Meer informatie

Door dit formulier in te vullen, meld je je aan voor het ontvangen van onze e-mails en sms'jes, en je kunt je op elk moment uitschrijven in de voettekst. Zie ons privacybeleid.