Een prijsofferte aanvragen

Bent u op zoek naar een dienstverlening?

icon-img

U vult gratis uw offerteaanvraag in op Myspecialist.be

Onze klantenservice zal dan uw aanvraag behandelen en de juiste zelfstandige vinden in ons netwerk die het beste aan uw aanvraag voldoet.

Indien het een spoedgeval betreft, kunt u dit het beste aangeven in uw aanvraag op https://www.myspecialist.be/nl/een-prijsofferte-aanvragen/ of direct bellen naar 0495 298 298 om nog binnen één uur geholpen te worden.

icon-img

2. Een zelfstandige van het netwerk neemt contact met u op binnen 48 uur

Tijdens het telefonische gesprek vragen wij u om uw aanvraag zo goed mogelijk uit te leggen, zodat wij ervoor kunnen zorgen dat de prijsvork binnen uw budget ligt.

full-width-illustration-image
full-width-illustration-image
icon-img

3. U maakt een afspraak met de zelfstandige

Voor opdrachten die minder dan €200 bedragen, worden de werkzaamheden direct uitgevoerd en betaalt u de zelfstandige direct volgens het overeengekomen bedrag.

Voor opdrachten die meer dan €200 bedragen, wordt er een offerte naar u verstuurd via het platform. Let erop dat de zelfstandige precies weet wat u van hem of haar verlangt. Dat maakt het makkelijker en voorkomt misverstanden.

icon-img

4. De zelfstandige stuurt u de offerte door binnen 72 uur

Indien de offerte u niet bevalt, vragen wij u om de zelfstandige erover te verwittigen dat deze afwijkt van wat u had verwacht. Er is wellicht informatie over het hoofd gezien en de zelfstandige kan dat nog rechtzetten, zodat de offerte alsnog aan uw verwachtingen voldoet.

icon-img

5. U aanvaardt de offerte en consigneert het bedrag aan Myspecialist

Op de tweede pagina van de offerte wordt u verzocht het bedrag van de offerte over te maken op de consignatierekening van Myspecialist. Hierdoor bent u ervan verzekerd dat uw budget beveiligd is en heeft de zelfstandige de garantie dat hij of zij snel na de geleverde klus betaald zal worden.

icon-img

6. De zelfstandige wordt ervan op de hoogte gebracht dat het bedrag van de offerte geconsigneerd werd en het werk wordt uitgevoerd

Zodra de zelfstandige erover verwittigd wordt dat het budget van de offerte geconsigneerd werd, neemt deze contact op met u om de mogelijke datum te bevestigen die hij of zij voor ogen had om het werk uit te voeren.

icon-img

7. U deelt uw tevredenheid met Myspecialist

Uw beoordeling is essentieel voor de naamsbekendheid van de zelfstandige. Des te meer beoordelingen de zelfstandige heeft, des te meer cliënten hij zal ontvangen. Daarenboven kunt u een promotiecode winnen door uw beoordeling te delen op sociale media.

icon-img

8. Myspecialist betaalt de zelfstandige

De helpdesk en het Myspecialist-platform hebben de zelfstandige begeleid bij het administratieve, commerciële en financiële beheer gedurende de gehele ervaring die u met hen hebt doorgemaakt. Met ons beleeft u gegarandeerd een 5-sterrenervaring.

full-width-illustration-image

WORDT GRATIS MYSPECIALIST VIP LID


Moet je iets repareren?

Als lid van MYSPECIALIST VIP, kun je profiteren van gratis interventies en vele andere voordelen!

Meer informatie

Door dit formulier in te vullen, meld je je aan voor het ontvangen van onze e-mails en sms'jes, en je kunt je op elk moment uitschrijven in de voettekst. Zie ons privacybeleid.